dinsdag 19 juli 2016

New home

Hallo allemaal vandaag weer een kaartje wat ik gemaakt heb voor mijn vriendin en haar dochtertje hun nieuwe woning.
Tevens is het een reminderkaartje voor het blog Mijn Besties Inkleuren Met Distress Inkt, Zig Clean Color en potloden.
Deze keer is het thema Anything goes.

Als basis heb ik de card art mal van Dutch doobadoo gebruikt. Deze beplakt met het papier van studio light. Ik heb ervoor gekozen om een wikkel te gebruiken om de kaart bijeen te houden. Hierop zit de bloem van studio light.
In de kaart heb ik nog wat plaatjes gebruikt van de sweet romance serie van studio light en de klimop en vlinder zijn van Joy Crafts.
De mijn bestie afbeelding heb ik ingekleurd met mijn faber castell polychromos potloden.
De bestie afbeeldingen kun je hier vinden.

Lfs Ilona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten