zondag 1 januari 2017

Celebrate with kisses



Lieve volgers,

Aller eerste iedereen een gelukkig, gezond en creatief 2017.

Vandaag gaat onze nieuwe challenge van start op het Aussie's Challenge blog.
met deze maand het thema

Dear followers,
At first I wanted to wish you al a happy new year.

Today starts a new Challenge on the Aussie's Challenge blog
theme of this month is

http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.nl/2017/01/celebrate-2017.html

Dit is mijn inspiratie kaart geworden voor deze maand

This is my inspirational card for this month


Ik heb gebruik gemaakt van de afbeelding
I have used the image


Ik heb de afbeelding ingekleurd met mijn copic markers
I have colored the image with my copic markers


Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen inspireren
en dat jullie gezellig met onze Challenge mee zullen doen.

creative groetjes Ilona

I hope that you do get some inspiration
and share your creation over at My Besties Aussie

Creative greetings Ilona



 Challenges

Geen opmerkingen:

Een reactie posten