vrijdag 13 januari 2017

Love

Beste volgers,

Vandaag vrijdag de 13e😱 weer een reminderkaartje van mij voor het challenge blog van de Crea Chicky's met thema Valentijn.
http://creachickys.blogspot.nl/?m=1

Als ik nu buiten kijk sneeuwt het. Bij sneeuw denk ik altijd aan gezelligheid, openhaard, warme chocomel met slagroom, kaarsjes, opwarmen, verliefdheid dus Valentijn❤

Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe shape art label mal van Dutch doobadoo. De tekststansjes en het raster zijn stansmallen van Mery Cozijnsen en de bloemen en de ronde stans zijn van Noor! Design. De ballon is van Marianne design en het labeltje had ik nog liggen. Verder heb ik er nog leuke harten spelden bijgestoken en een stukje jute opgeplakt.
Van onze sponsor Bugaboo heb ik de stempel Ava and Deacon Love Word ingekleurd met mijn copic markers.
Ik hoop jullie weer een beetje te hebben geïnspireerd om mee te doen met onze challenge.

We zullen deze keer random een winnaar kiezen.

zo heeft iedereen evenveel kans op de prijs.

onze gast designer zal worden gekozen door middel van stemmen van het team zo ook de top 3

Wil je kans maken op 1 van deze prijzen doe dan gezellig mee met onze Challenge

en stuur je kaart in voor 28 Januari 17:00

Zorg wel dat je gebruik maakt van een zelf ingekleurde stempel.

veel plezier en succes!
Lfs Ilona

Geen opmerkingen:

Een reactie posten